Kreirali smo za Vas bazu čestih pitanja i odgovora.
Ukoliko iščekivanje odgovora naših djelatnika nije u skladu sa Vašim očekivanjima, možete ovdje pronaći osnovne informacije i odgovore na pitanje koje smo dobili kroz naše dugogodišnje poslovanje.
Putne karte možete kupiti na sljedećim prodajnim mjestima :
1 . Autobusni kolodvor Makarska, Ante Starčevića 30, Makarska
2 . Autobusni kolodvor Split, Obala kneza Domagoja 12, Split
Karte kupljene putem interneta nije potrebno ispisati te je dovoljno iste predočiti vozaču na mobitelu ili tabletu.
Ukoliko kartu kupljenu preko www.promet-makarska.hr niste zaprimili na mail molimo Vas da se obratite na mail [email protected] ili na broj telefona 091 612 1011. Obavezno provjerite filter za neželjenu poštu (spam) e-mail adrese koju ste upotrijebili.
Kartu kupljenu na www.promet-makarska.hr moguće je platiti Mastercard, Maestro, Visa karticom.
Ukoliko putnik izgubi kartu na bilo koji način isti je dužan kupiti novu kartu te nije moguće dobiti povrat novca. Putnik mora čuvati kartu tijekom cijelog putovanja.
Povratna karta kupljena na autobusnom kolodvoru vrijedi 30 dana osim za posebne vrste karata na kojima je to i naznačeno. Za povratnu putnu karta kupljena na www.promet-makarska.hr datum i vrijeme povratka se unaprijed definira.
Izgubili ste ili niste podigli vašu prtljagu? Ne brinite, pomoći ćemo vam da je pronađete. Gubitak ili oštećenje prtljage možete prijaviti na [email protected] pri čemu je obvezno navesti broj prtljažne karte i broj računa. Prijave bez predočenog broj prtljažne karte i računa smatrat će se nevažećom.
Prtljagu plaćate vozaču pri ulasku u autobus. Vozač će Vam izdati prtljažnu kartu i račun. Na Vaše putovanje možete ponijeti dva komada prtljage težine do 30 kg/kom.
Ukoliko ste kartu kupili putem www.promet-makarska.hr R1 možete zatražiti na [email protected]. Za izdavanje R1 računa potrebno je dostaviti broj karte, naziv tvrtke, OIB i adresu tvrtke. Ukoliko ste kartu kupili u autobusu R1 možete zatražiti na [email protected] . Za izdavanje R1 računa potrebno je dostaviti broj karte, naziv tvrtke, OIB i adresu tvrtke.
Ukoliko niste zadovoljni našom uslugom Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača pisani prigovor na obavljenu uslugu možete podnijeti na : Promet Makarska d.o.o., Stjepana Ivičevića 60, 21 300 Makarska, putem e-maila:[email protected]
Ukoliko kartu kupujete preko www.promet-makarska.hr na Vaš mail će stići prilog sa točnom GPS lokacijom autobusne stanice.
Djeca mlađa od 14 godina mogu putovati uz pratnju roditelja/zakonskog skrbnika ili uz posebnu suglasnost. Djeca starija od 14 godina mogu putovati uz predočenje osobnog dokumenta. Djeca ostvaruju pravo na popust ovisno o relaciji a popust će biti naznačen pri samoj kupnji putne karte.
Putnik ima pravo zamijeniti voznu kartu kupljenu na kolodvoru za drugi polazak istog prijevoznika ako se obrati na šalter prodaje najkasnije sat vremena prije polaska autobusa u unutarnjem linijskom prijevozu, i najkasnije dva sata prije polaska autobusa u međunarodnom linijskom prijevozu, u kojem slučaju nema pravo na povrat uplaćenog novca za kolodvorsku uslugu i rezervaciju mjesta. Izmjena termina za voznu kartu kupljenu putem interneta www.promet-makarska.hr nije moguća. U slučaju promjene termina putovanja potrebno je podnijeti Zahtjev za povrat kupljene vozne karte te kupiti novu voznu kartu.
- u unutarnjem linijskom prijevozu najkasnije 48 sata prije početka putovanja ( računa se od vremena početka putovanja naznačenog na voznoj karti)
- u međunarodnom linijskom prijevozu najkasnije 48 sati prije početka putovanja ( računa se od vremena početka putovanja naznačenog na voznoj karti)